Te darowizny nie miały być wykorzystywane do wspierania lub przeciwstawiania się wyborom lub przegranym kandydatów federalnych, ale do innych programów, takich jak kampanie rejestracji wyborców. Coraz częściej jednak pieniądze były wykorzystywane na działania, takie jak reklamy konkretnych problemów i stanowiska kandydatów, które w rzeczywistości miały wpłynąć na wynik wyborów federalnych. W cyklu wyborów w 2002 roku strony zebrały setki milionów dolarów w tak nieuregulowanym wkładzie, w tym 19,3 miliona dolarów od producentów farmaceutyków i produktów zdrowotnych. Po wyborach w 2002 r. Dwupartyjny program reformy kampanii zakazał takich składek. W rezultacie całkowity wkład w kampanie federalne, które są powiązane z firmami farmaceutycznymi i produktów zdrowotnych, gwałtownie spadł. Branża opieki zdrowotnej wydaje znacznie więcej pieniędzy na cele, dla których prawo federalne nie ogranicza wydatków, takich jak finansowanie komitetów goszczących w Demokratycznej i Republikańskiej konwencji narodowej oraz lobbowanie w Kongresie i agencjach federalnych. Mimo że kongresy otrzymują fundusze publiczne, ich komitety goszczące otrzymują dziesiątki milionów dolarów w postaci darowizn na miękką pieniądz, głównie od dużych korporacji i firm lobbingowych4. W 2008 r. Pharmaceutical Research and Manufacturers of America (PhRMA), a także indywidualne leki i firmy produkujące urządzenia medyczne znalazły się wśród sponsorów komitetów goszczących na obu konwencjach krajowych i zorganizowały liczne wydarzenia związane z konwencjami.5
Rysunek 2. Wykres 2. Wydatki sektora Sektor lobbistyki i agencje federalne w latach 1998-2007 oraz wydatki sektora opieki zdrowotnej w 2007 r. Dane pochodzą z Centrum Odpowiedzialnej Polityki i obejmują wszystkie dane udostępnione do lipca 2008 r. Podział sektora opieki zdrowotnej wydatki w 2007 r. nie obejmują dodatkowych 5,0 mln USD zaklasyfikowanych jako różne zdrowie . HMO oznacza organizację zajmującą się utrzymaniem zdrowia.
Od 2006 r. Sektor zdrowia wydał więcej pieniędzy na lobbing niż jakikolwiek inny sektor gospodarki (zob. Wykres 2). Zaktualizowane statystyki za 2006 r. Pokazują, że sektor ochrony zdrowia wydał 379,8 miliona funtów na lobbowanie rządu federalnego, o około 5 milionów dolarów więcej niż w sektorze finansowym, ubezpieczeniowym i sektorze nieruchomości i o około 28 milionów dolarów więcej, niż to było poprzednio zgłoszone1. W 2007 r. Sektor opieki zdrowotnej spędził 450,7 mln USD, prawie 20% wzrostu w stosunku do kwoty w 2006 r. I około 35 mln USD więcej niż wydano w sektorze finansowym. W sektorze opieki zdrowotnej producenci leków, wyrobów medycznych i innych produktów związanych z ochroną zdrowia spędzają najwięcej i zwiększyli swoje wydatki szybciej niż inne branże ochrony zdrowia. W 2007 r. PhRMA wydało 22,7 mln USD, American Medical Association 22,1 mln USD, American Hospital Association 19,7 mln USD, Amgen 16,3 mln USD, a Pfizer 13,8 mln USD, zajmując odpowiednio 3., 4., 5., 9. i 15. pozycję, wśród czołowych wywieranie nacisku.
W 2008 r. Sektor opieki zdrowotnej może przekroczyć swój wkład z 2004 r. Do kandydatów federalnych. Bez względu na to, czy Barack Obama, czy John McCain zostanie następnym prezydentem Stanów Zjednoczonych, nie brakuje pieniędzy na opiekę zdrowotną, które starają się wpłynąć na to, co się stanie po policzeniu głosów.
Author Affiliations
Dr Steinbrook () jest krajowym korespondentem czasopisma.
[hasła pokrewne: hairburst allegro, nzoz sosnowiec, laryngolog ostrołęka ]
poza błonnikiem należy przyjmowac antyoksydanty
[..] Odniesienie w tekscie do Zioła[…]
Dobry fizjoterapeuta, na podstawie wyników badań będzie potrafił ocenić
[..] Odniesienie w tekscie do najlepsza dieta pudełkowa[…]
Cała ta pisanina o witaminie C, E i różnych metalach obecnych w owocach